Svordom

Jag har lyckats sabba den kassettbandsrelaterade delen av min "Midi-stereo". Vad i helsefyr! Jag och ~adurk~ hade gjort en asfet hiphopblandning som han skulle spela högt i sin boombox och sen händer det här! @#$%!!!
I övrigt så känns tolv timmars arbetsdag helt psykiskt långt och jag tror att jag kommer hinna bryta ihop alldeles innan den här veckan är slut oc
Min arbetsledare lär sig aldrig så jag har i ren protest skrivit "DAVID" skitstort på min hjälm, men det funkar inte. Efter dom här fem dagarna kommer jag att lystra till alla bibliska namn.

Kommentarer
Postat av: Joel

Å Malakias, min vän

2008-09-24 @ 09:19:45
Postat av: uri

Inte bryta ihop! jag tänker ju fråga dig om du vill komma ut i skogen och softa med min familj i helgen. På fredag till exempel. Middag, äppelpaj och övernattning ingår. Lördag funkar också. När som helst! Ja. Tjerlek!

2008-09-24 @ 13:07:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0