Paxar tvåa


Jag satte upp tvättlinor kors och tvärs genom rummet igårkväll. Två stycken gick av under natten så nu har jag bara tre kvar. Det roliga med att gå igenom tvätten är att inse hur otroligt mycket grejor jag skulle kunna lämna ifrån mig, plagg som jag bara har på mig när jag vet att jag kommer få skit eller färg på mig. Freeshopen på Verket nästa!

Holla om det är nån som är sugen på att genomgå en fullkomlig rehabilitering och bli straight edge med dangerdave. Vi kommer att ha skitkul hela tiden.
+ Det är billigare än öl!

1 Jag ska bli soldat när jag blir stor.
2 Men är du inte rädd för att bli skjuten av fienden?
1 Inte ett dugg, det är jag som är fienden.

Kommentarer
Postat av: jorre

jag är skittaggad på att bli helhjärtat straightedgare! då får jag en riktigt riktigt bra anledning till att lägga ner snuset.

2008-09-15 @ 20:35:39
Postat av: URI-G

Justdetja. Jag glömde nästan bort kaffet i mitt uppspelda tillstånd. Kan man inte fuska då? Som att vara vegan men äta chips med mjölk i?

2008-09-16 @ 10:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0