Never do the impossible. People will expect you to do it forever after.

Jag tar mig inte förbi den psykologiska spärren som är associerad till mitt arbete. Det går bara inte. Så det får bli några tusen kronor mindre i lön och en dos ångest istället. Fortsätter det här så är jag rädd att jag kommer bli nyliberalist.
Idag ska jag istället försöka få ordning på min praktikplats på UmeTV som jag hoppas kunna börja med redan nästa vecka. Och även se mig omkring efter andra alternativ, bl. a. kolla med It & Telefoni-avdelningen på Umeå Kommun där jag hade APU om dom har något arbete åt mig, för dom sa att vi skulle höra av oss efter att vi slutat gymnasiet.

Stress builds character

Kommentarer
Postat av: Sugar mountain

Late Night

2008-09-26 @ 09:21:42
Postat av: jorre

illa. vill du hänga idag? eller, jag ringer.

2008-09-26 @ 09:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0