Hi-fi

Jag spelar i ett norrländskt råpunksband som heter Amöba. Nu har jag tackat ja till att åka iväg och mangla i norra Sverige och Finland. Jag hade lovat mig själv att aldrig nånsin få se norra Finland, jag tror att det kommer vara för kargt och ångestfyllt. Ett par månader senare ska jag mangla vidare i Tyskland och Polen.

Vi är sådär.

Nu har jag fyllt ut dom där minuterna som behövdes för att tanka ner High Fidelity med att skriva ett blogginlägg. Jag fick tiden att gå och bidrog dessutom till att världen blev lite lite bättre!

dupladuplada dupladuplada dupladuplada dupladuplada dupladuplada dupladuplada...

Kommentarer
Postat av: Anonym

ett halsband blir nästa pysselprojekt känner jag. sen ett punkband och ett armband och ett själsband. hurra! projekt för min understimulerade hjärna!

2008-09-15 @ 21:18:05
Postat av: jorre

Men mitt kaffedrickande är redan en vana. En djupt rotad vana som jag aldrig vill ska ta slut! Torrt att hela sXe-grejen ska falla på en liten kopp brunt vatten. Alkohol dricker jag ändå nästan aldrig, köttgrejen är ju avklarad sedan länge, snuset kan jag skita i. MEN KAFFET!? Där känner jag att min absolutism når en gräns.

2008-09-16 @ 18:17:29
URL: http://bendingspoons.blogg.se/
Postat av: jorre

om man kompenserar sitt kaffedrickande med lite moderatslakt, blir man hundra procent sträjtedge då?

2008-09-16 @ 18:52:01
Postat av: Job Amöba

David, jag älskar dig å det grövsta.

2008-09-16 @ 23:06:06
Postat av: XDöskallenX

Vadå, jag har haft edge i mer än fem år tror jag, och jag dricker kaffe ibland. sXe handlar ju om att göra sig själv fri genom att sätta upp egna riktlinjer för hur man själv vill leva, inte att blint följa en enda rak linje. Hehe.

HE HE

2008-09-24 @ 09:12:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0